Jeśli posiadasz zdjęcia uszkodzonego pojazdu lub inne pomocne dokumenty, zachęcamy o ich wysłania.
Może to znacząco wpłynąć na wysokość dopłaty do Twojego odszkodowania.
Telefonicznie: +48 605-965-855,
mailowo: kontakt@take-care.com.pl
lub poprzez formularz kontaktowy on-line
1. Czy szkoda z OC czy AC (jeśli AC to prosimy o skan polisy)?
2. Czy szkoda całkowita czy częściowa?
3. Czy auto prywatne czy firmowe (wpłacono kwoty brutto czy netto)?
4. Co klient zrobił z samochodem po szkodzie (naprawił, sprzedał, sprzedał naprawione) lub co zamierza zrobić?
5. Czy auto jest przedmiotem kredytu, leasingu, zastawu, przewłaszczenia?
6.Czy szkoda miała miejsce na terenie Polski i czy sprawcą był Polak?
Dokumenty wymagane do prawidłowego oszacowania oferty odkupu szkody zależne są od rodzaju szkody i tak:
1. Szkoda częsciowa z OC sprawcy:
- kosztorys naprawy auta przygotowany przez ubezpieczyciela
2. Szkoda całkowita z OC sprawcy:
- kosztorys naprawy, na podstawie którego orzeczono szkodę całkowitą
- wycena wartości pojazdu przed szkodą i po szkodzie
3. Szkoda częściowa z AC:
- kosztorys naprawy auta przygotowany przez ubezpieczyciela
- skan polisy AutoCasco
4. Szkoda całkowita z AC:
- kosztorys naprawy, na podstawie którego orzeczono szkodę całkowitą
- wycena wartości pojazdu przed szkodą i po szkodzie
- skan polisy AutoCasco