Take Care Polska - Odszkodowania

Jeśli posiadasz zdjęcia uszkodzonego pojazdu lub inne pomocne dokumenty, zachęcamy o ich wysłania.
Może to znacząco wpłynąć na wysokość dopłaty do Twojego odszkodowania.

Take Care Polska - kontakt

TAKE CARE POLSKA SP Z O O

Najwyższe dopłaty do odszkodowań i odkup szkód z OC i AC.
ul. Za Walcownią 2A, 25-817 Kielce

Skontaktu się z nami:

Telefonicznie: +48 605-965-855,

mailowo: kontakt@take-care.com.pl

lub poprzez formularz kontaktowy on-line


Dane rejestrowe:
NIP: 6572919167
Regon: 362297927

W celu szybszej wyceny kosztorysu prosimy w wiadomości email o odpowiedź na poniższe pytania:

1. Czy szkoda z OC czy AC (jeśli AC to prosimy o skan polisy)?
2. Czy szkoda całkowita czy częściowa?
3. Czy auto prywatne czy firmowe (wpłacono kwoty brutto czy netto)?
4. Co klient zrobił z samochodem po szkodzie (naprawił, sprzedał, sprzedał naprawione) lub co zamierza zrobić?
5. Czy auto jest przedmiotem kredytu, leasingu, zastawu, przewłaszczenia?
6.Czy szkoda miała miejsce na terenie Polski i czy sprawcą był Polak?

Jakie dokumenty są niezbędne do wyceny dopłaty do odszkodowania?

Dokumenty wymagane do prawidłowego oszacowania oferty odkupu szkody zależne są od rodzaju szkody i tak:

1. Szkoda częsciowa z OC sprawcy:
- kosztorys naprawy auta przygotowany przez ubezpieczyciela

2. Szkoda całkowita z OC sprawcy:
- kosztorys naprawy, na podstawie którego orzeczono szkodę całkowitą
- wycena wartości pojazdu przed szkodą i po szkodzie

3. Szkoda częściowa z AC:
- kosztorys naprawy auta przygotowany przez ubezpieczyciela
- skan polisy AutoCasco

4. Szkoda całkowita z AC:
- kosztorys naprawy, na podstawie którego orzeczono szkodę całkowitą
- wycena wartości pojazdu przed szkodą i po szkodzie
- skan polisy AutoCasco

Zadaj pytanie on-line