Dopłaty do odszkodowań - współpraca

NA CZYM TO POLEGA?

Otóż w zamian za pozyskanie nowego Klienta, przekazujemy naszemu partnerowi biznesowemu prowizję zależną od wartości szkody stanowiącej przedmiot naszego postępowania.

Co należy zrobić, by móc się o nią ubiegać?
Wystarczy przesłać nam dokumentację szkodową pokrzywdzonego lub umożliwić nam skontaktowanie się z nim. Warto pamiętać przy tym, że korzyści są obopólne – zarówno poszkodowany, jak i osoba pomagająca mu w odzyskaniu należnego odszkodowania otrzymują od nas stosowne gratyfikacje, a żadna ze stron nie zostaje w żadnym stopniu wykorzystana.

System prowizyjny, jakkolwiek wymarzony dla agentów ubezpieczeniowych oraz firm leasingowych, które prócz prowizji otrzymują „z urzędu” wdzięczność własnych klientów, dedykujemy także osobom prywatnym. W końcu każdy z nas może wskazać w swoim bliższym bądź dalszym otoczeniu osobę, która miała w przeszłości wątpliwą przyjemność uczestniczenia w wypadku komunikacyjnym. A przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by móc wspólnie cieszyć się dodatkowymi środkami na koncie!

NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI DLA KLIENTA TAKE CARE:

- po zbyciu wierzytelności klient nie musi poświęcać swojego czasu, środków finansowych, stresu na wyegzekwowanie dodatkowego odszkodowania,
- w razie procesu sądowego nie będzie żadną stroną w tej sprawie,
- w razie porażki TAKE CARE nie żąda zwrotu żadnych kosztów etc
- gotówka płatna do 24 godzin od zawarcia umowy
- poszkodowani przeważnie odwołują się od decyzji Ubezpieczycieli , jednakże w zwykle otrzymują decyzję odmowną, przeważnie nic nie uzyskając, na rozpatrzenie odwołania Ubezpieczyciel ma 30 dni, poszkodowani kilku próbach przestają walczyć o większe kwoty.

KORZYŚCI DLA WSPÓŁPRACOWNIKÓW TAKE CARE:

- możliwość korzystania z wypracowanego doświadczenia w odzyskiwaniu odszkodowań
- materiały reklamowe
- prowizje od zysku firmy TAKE CARE
- elastyczne warunki współpracy

Skup odszkodowań?

W przypadku szkody z OC sprawcy kosztorysu wykonanego przez firmę ubezpieczeniową oraz decyzji o przyznaniu i przekazaniu określonej w kosztorysie kwoty odszkodowania.
W przypadku szkody z AutoCasco dodatkowo potrzebujemy skanu polisy AC, która zawiera wariant ubezpieczenia.

Pełna listę wymaganych dokumentów znajdziesz w zakładce PYTANIA.

Nie stanowi to problemu. Możemy pomóc Ci w pozyskaniu tych dokumentów, skontaktuj sie z nami, aby dowiedzieć się więcej.
Na to pytanie trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. Skontaktuj sie z nami, my wycenimy Twój przypadek zupełnie za DARMO i bez ŻADNYCH zobowiązań.
Pieniądze otrzymasz niezwłocznie po podpisaniu z naszą firmą umowy. Możemy wypłacić Ci gotówkę od ręki, przelać pieniądze na podany numer konta albo dokonać przekazu pocztowego na wskazany adres.
Po uzgodnieniu warunków odkupu:

nasz agent pojedzie to spotkanie w dogodnym dla klienta miejscu (dom albo praca) w ciągu 2 dni roboczych - jeśli zdecydujesz się na spotanie z agentem

lub

wyslemy do Ciebie umowę w dwóch egzemplarzach w ciągu 24 godz. - jeśli zdecydujesz się na umowę drogą korespondencyjną. Następnie Ty odsyłasz podpisany egzemplarz do naszej siedziby.