Dopłaty do odszkodowań - na czym to polega?

Najczęstsze pytania.

Odkup odszkodowań Kielce

Czy w odkupie odszkodowania ponoszę jakiekolwiek koszty?

Nie. Klient nie ponosi żadnych kosztów w ciągu całego procesu odkupu odszkodowania. Analiza kosztorysu, wycena dopłaty, sporządzenie umowy cesji są bezpłatne.

Czy mogę stracić odszkodowanie, które już dostałem od zakładu ubezpieczeń?

Nie. Odszkodowanie, które klient otrzymał z zakładu ubezpieczeń jest zupełnie niezagrożone i nie jest przedmiotem odkupu.
Odkup dotyczy tylko tej zaniżonej części, którą klient powinien otrzymać, ale jej nie dostał.

Mieszkam 400km od waszej siedziby, czy dopłata jest mozliwa?

Tak. Analiza i propozycja odkupu nastepuje w drodze mailowej lub telefonicznej.
Zaś podpisanie umowy odbywa się za pośrednictwem naszych agentów lub firmy kurierskiej.
Każdą umowe wysyłamy uprzednio do klienta pocztą email, tak aby mogł zapoznać się z jej treścią.

Czy będę uwikłany w postępowanie sądowe?

Nie. Stroną procesu z ubezpieczycielem jest Take Care, klient w nim nie uczestniczy, on cieszy się załatwioną sprawą.

Czy w razie przegranej muszę oddać dopłatę do odszkodowania?

Nie. Dopłata do odszkodowania nie podlega zwrotowi, nawet jesli sprawy nie uda się wygrać, kwota jaką od nas otrzymasz jest już Twoja.

Czy mogę otrzymać dopłatę za stłuczkę starszym, niewiele wartym samochodem?

Tak. Nieważne czy auto jest stare, czy szkoda jest niewielka ( np. tylko uszkodzony zderzak itp. ),
odkupujemy każde zaniżone odszkodowanie, każdy klient jest dla nas ważny.

Czy stracę zniżki na ubezpieczenie po odsprzedaży szkody?

Nie. Klienci nie tracą żadnych zniżek za odsprzedanie szkody.

Jakie dokumenty są niezbędne do wyceny odkupu?

Wymagane dokumenty do analizy dopłaty do Twojego odszkodowania:

Szkoda częściowa z OC sprawcy:
- kosztorys naprawy, który otrzymałeś z zakładu ubezpieczeń
- decyzja o wypłacie odszkodowania

Szkoda całkowita z OC sprawcy:
- kosztorys naprawy, który otrzymałeś z zakładu ubezpieczeń
- decyzja o wypłacie odszkodowania
- wycena wartości pojazdu przed szkodą i po szkodzie

Szkoda częściowa z AC:
- kosztorys naprawy, który otrzymałeś z zakładu ubezpieczeń
- decyzja o wypłacie odszkodowania
- skan polisy AutoCasco

Szkoda całkowita z AC:
- kosztorys naprawy, który otrzymałeś z zakładu ubezpieczeń
- decyzja o wypłacie odszkodowania
- wycena wartości pojazdu przed szkodą i po szkodzie
- skan polisy AutoCasco

Kiedy i w jakiej formie otrzymam dopłatę do odszkodowania?

Należność uiszczamy przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub wypłacamy w gotówce.
Zapłaty dokonujemy maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na sprawdzenie m.in.:
- czy odszkodowanie nie zostało wcześniej sprzedane innej firmie ( jest to przestępstwo, niestety takie sytuacje maja miejsce ),
- czy nie została podpisana ugoda z ubezpieczycielem, która zamyka drogę do dalszych roszczeń.

Czy mam obowiązek powiadomienia ubezpieczyciela o sprzedaży zaniżonego odszkodowania?

Tak. Ale wyręczymy Cię w tym obowiązku. Powiadomimy ubezpieczyciela a otrzymanej przez Ciebie dopłacie do szkody.


Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Swoje pytanie skontaktuj się z nami